Com arribar

Per arribar a la zona d'escalada, tant si venim del nord com del sud, hem d'entrar cap a la població d'Orpesa i seguir l'antiga carretera de Cabanes que ara és una via de servei. Seguint aquesta i una vegada creuem el túnel de l'autopista AP-7 ens desviarem a l'esquerra per una pista que transcorre paralel·la a l'esmentada autopista. La pista arriba fins un barranc on empitjora l'estat d'aquesta, aquí trobarem l'aparcament, junt a una placa de restricció de l'escalada..

En el cas d'anar amb vehicles grans (autocaravanes) o que no siguen aptes per circular per pista, tenim l'opció d'aparcar junt al cementiri i anar caminant. En aquest cas haurem d'afetjir  deu minuts més d'aproximació.

No hem d'oblidar que estem en una propietat privada pel que SOLS podem aparcar en el lloc indicat en la imatge de manera que deixem pas lliure pel camí.
     El número máxim de vehicles en aquest aparcament es reduït (3 o 4), uns metres abans poden aparcar vehicles a la vora del camí, sempre intentant que no molesten.

Altra opció és aparcar al costat d'una tanca metàl·lica a la vora de la N-340. D'ací, i creuant l'anomenada nacional, agafar una pista estreta que ens porta a un túnel que creua l'autopista per baix fins arribar a l'aparcament marcat en el croquis. Uns cinc minuts.

IMPORTANT: no agafar la pista ascendent marcada amb una X blava (just baix de la lletra "a" de la paraula Pàrquing). En el seu dia van haver robatoris en aquesta casa i l'habitant és molt sensible amb les visites (truca a la Guàrdia Civil). Respecta si vols ser respectat.

Desde el pàrquing seguirem la pista, en  mal estat per la circulació de vehicles, durant uns cent metres fins trobar a mà dreta la senda. Fita a l'entrada. Aquesta va ha buscar un torrent sec que seguirem un tram fins abandonar-lo per la dreta per començar un ascens fort fins la paret. Uns 15 a 20 minuts.